İade ve değişim kuralları nelerdir?
İade ve değişim işlemlerinde firmamız tüketiciyi koruma kanununa uygun hareket eder. Ürün kullanılmamış, orijinal ambalajı zarar görmemiş ve eksiksiz olmak koşuluyla orijinal faturası ile birlikte 15 gün içinde ücretsiz olarak iade edilebilir veya mağazalarımızdan değişimi yapılabilir.
İade süreci
İade edilmek istenen ürünün bilgilerini (Ürün adı-kodu) ve iade nedeni faturanın en alt kısmına not edilmelidir. İade edilmek istenen ürün uzman ekibimiz tarafından incelenir ve ürünün iade kurallarına uygun olup olmadığı araştırılır. İade onaylandığında ürün bedeli 10 iş günü içerisinde hesaba iade edilir. Yapılan iadenin hesaba yansıması bankadan bankaya değişkenlik gösterebilir. Bankanın parayı müşteri hesabına yatırılması konusunda yaşanan gecikmelerden Louren'in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
Ürün değişimi yapabilir miyim?
Ürün değişimi mağazalarımızdan yapılabilmektedir. İade prosedürlerimize dayanarak satın aldığınız ürünü/ürünleri ücretsiz şekilde iade edebilir, dilediğiniz ürünlerle yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
İptal süreci
Ürünün iptal ya da iadesi gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. Ancak ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
İade ve değişim yapılmayan ürünler nelerdir?
Hijyen kuralları gereği alt iç giyimde iade ve değişim yapılmaz. İlk kullanıcıya özel yapıştırma jelatini olan ürün ve aksesuarlarımızda, korselerde ve fantezi ürünlerinde de iade ve değişim yapılmaz. Bikini alt ve mayonun ağ kısmındaki hijyen bantları çıkarıldığında da değişim yapılmaz.
İade işlemlerinde kargo süreci nasıl ilerler?
İade işlemlerinde anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile ücretsiz olarak gönderim yapılır. Ücretsiz gönderim için Louren Tekstil Aras Kargo Sözleşme Kodu veya Louren Tekstil Aras Kargo Sözleşme Kodu şube yetkilisine iletilmelidir. Ürün iadesi Aras Kargo dışında başka bir kargo firmasından yaptığınızda ödeme firmamız tarafından karşılanmaz.
Aras Kargo Müşteri Numarası: 2210454551503
İade sonrası geri ödeme nasıl ilerler?
Louren.com.tr üzerinden iade işlemi kabul edildiğinde para iadesi gerçekleşir. İadenin hesaba yansıma süresi banka tarafından belirlendiğinden süre değişiklik gösterebilir. Bu noktada firmamızın herhangi bir müdahalesi bulunmaz.
Sipariş iptal süreci nasıl ilerler?
Sipariş verdiğiniz ürünü, faturalanmadan önce +90 (850) 241 60 60 numaralı telefonu arayarak iptal edebilirsiniz. Faturalanan ürünlerde iade işlemi uygulanır.
Kampanyalı ürünlerin iadesi ve iptali nasıl olur?
Ürünün iptal ya da iadesi gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. Ancak ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ve ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
Teslimat ve Kargo İşlemleri
Teslimat süresi nedir?
Louren.com.tr üzerinden verilen siparişi emrini takip eden 1-3 iş günü içinde siparişleriniz Aras Kargo'ya teslim edilir. Özel kampanya dönemlerinde bu süre değişiklik gösterebilir.
Sipariş sonrası kargo durumu nasıl takip edilir?
Louren.com.tr üzerinden verilen sipariş kargoya teslim edildiğinde e-posta ile bilgilendirme yapılır. Sitemiz üzerinden üye girişi yaparak hesap bilgilerinde de kargo takibi yapılabilir.
DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ
Pandemi sebebiyle satın almış olduğunuz ürün/ürünlerin teslimat ve kargo alım süreçlerinde ön görülemeyen gecikmeler yaşanabilmektedir. Sağlık Bakanlığı’nın öngördüğü tüm önlemleri en üst düzeyde uygulayarak hazırlanan siparişlerinizin, güvenli ve en hızlı şekilde kargoya teslim edilmesi için çalışan ekibimiz, alışverişlerinizin hızlı teslimatı için gerekli özeni göstermektedir.
Türkiye genelinde tüm kargo firmalarının dağıtım süreçlerindeki yoğunlukları sebebiyle, teslimat ve kargo alım süreçlerinde gecikmeler yaşanabilir. Bu süreçte sizler için özenle hazırladığımız ürünlerimizin kargo firmasına aynı gün içerisinde teslim edilip, siparişlerinizin en kısa sürede sizlere ulaşması için iş ortaklarımızla düzenli iletişim halinde bulunuyoruz.
Satın almış olduğunuz ürünler stok durumlarına göre E-ticaret Operasyon Merkezimizden kontrol edilerek gönderilmektedir. Siparişinizde birden fazla ürün bulunması durumunda siparişinizin en hızlı sürede tarafınıza ulaşabilmesi için E-ticaret Operasyon Merkezimiz tarafınıza bilgilendirme iletmektedir.
Hediye ve özel gün siparişlerinizi oluştururken kargo nedeniyle olası gecikmeleri göz önünde bulundurarak, erken verilecek siparişlerin bu süreçte hedeflenen teslim süreleri açısından değişkenlik gösterebileceğini hatırlatmak isteriz.
Satın almış olduğunuz ürünler, ürün cinsine göre özel Louren kargo poşetleri veya ürün kutuları ile gönderilmektedir.
Siz değerli müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı için gerekli tüm tedbirleri aldığımız Louren Genel Merkez ve lojistik depolarımız düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. Louren.com.tr’den verdiğiniz tüm siparişleriniz maske ve eldiven ile çalışan ekip arkadaşlarımız tarafından en güvenli şekilde, sizler için en az temas ile hazırlanmaktadır.
Hafta sonu ve mesai saatleri dışında verilen siparişler, takip eden iş gününden itibaren işleme alınmaktadır. Yoğunluk dönemlerinde siparişlerinizin çıkış ve teslimat süreleri kargo firmalarının ortalama teslimat sürelerine, yoğunluk ve adresin bulunduğu il, ilçe ve bölgeye göre farklılık gösterebilir.
Pandemi tedbirleri süresince satın almış olduğunuz ürünlerde 15 gün içerisinde iade ya da değişim talebinde bulunabilirsiniz. Değişim işlemlerinizi Louren mağazaları ve Louren.com.tr sitesinden yapabilirsiniz.
Anlayışınız için şimdiden teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.